۱۲ پاسخ

عزیزم باید رژیم معمول روزانتو ک همیشه میخوری بخوری اگ اینجوری بخای بکنی ک ازمایشت اصلا واقعی نیس

باید ضام فقط یه چیزی مثل سوپ سبک بخوری نیاز نیست رژیم بگیری

ماست وکدو شب قبل ازازمایش بخورفوری قندروپایین میاره

اتفاقا باید مثل روزای عادی بخوری ببینی داری یا ن

طبق عادات غذایی که همیشه داشتی ادامه بده
قرار نیس خودتو گول بزنی عزیزجان
اگر خدانکرده در معرض دیابت باشی خب زودتر مشخص بشه بهتره که🤷‍♀️

فقط میتونی شکلات و شیرینی رو نخوری. میوه و غذا و اجیل و هرچیزی که قبلا میخوردی رو به همون روال ادامه بده

خب چرا اینکارو میکنی ازمایشت خوب درنمیاد حالا قندم داشته باشی باید رعایت کنی اینطوری معلوم نمیشه

ن من دکتره خودم گفت

درسته کارخوبی نمی‌کنیم ولی من عدسی خوردم گوجه سبزم زیادخوردم
البته برای من زیادنبوداناشتا۹۷بودگفت بره بالا انسولین بایدبزنی من نمی‌تونستم باانسولین کنار بیام این شدکه این کارکردن🥴🙁

آزمایش قندمو میخام تکرار کنم
اولی بعد شربت ۱۷۸شد

من ک فردا دارم ازمایش مثله روزای قبل میخورن مراعات اینجوری نمیکنم

مواد غذایی که قند نداشته باشه شب قبلش بخورم

ماکارونی و سیب زمینی ونونای سفید اصلا نخور
پروتئین بخور

سوال های مرتبط