۴ پاسخ

من دخترمو موقع واکسن ۲ ماهگی برده بودم ۴۵۵۰ بود که میگفت خوبه ولی زیر نمودار بود

پسر من دوماهگی 6.700 بود وزن تولدشم 3500

امروز پسرمو وزن کردم پنج و هشتصدو پنجاه شد دوماهگی

من دخترمو امروز وزن میکنم نمیدونم چقد وزن گرفته ولی ۷اردیبهشت وزنش کردم ۳۷۰۰بود کمبود وزنش هم مال اینه زودبدنیااومد وزنش کم بود

سوال های مرتبط

مامان حـٰانیـ🎀ـا مامان حـٰانیـ🎀ـا ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری