من دخترمو موقع واکسن ۲ ماهگی برده بودم ۴۵۵۰ بود که میگفت خوبه ولی زیر نمودار بود
پسر من دوماهگی 6.700 بود وزن تولدشم 3500
امروز پسرمو وزن کردم پنج و هشتصدو پنجاه شد دوماهگی
من دخترمو امروز وزن میکنم نمیدونم چقد وزن گرفته ولی ۷اردیبهشت وزنش کردم ۳۷۰۰بود کمبود وزنش هم مال اینه زودبدنیااومد وزنش کم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.