من تاریخ زایمانم ۱۴۰۵/۵/۸
همه میگن به دکتر بگو ۱۴۰۵/۵/۵ به دنیا بیاره خودم قبول نمیکنم
میگم بچه تا لحظه اخر باید بمونه😂
ولی واقعا تاریخ چیز مهمی نیست
این ریسکو نکن بنظرم. این تاریخ خیلی شلوغه بیمارستانا
اصلا خوب رسیدگی نمیکنن
عزیزم تاریخ رند به چه درد بچه ات میخوره؟ کجای زندگیش تاثیر داره؟ تاریخ تولد ما جز تو فرم پر کردن کجا لازممون شد؟😁به خاطر رند بودن بچه رو حداقل یک هفته میاری بیرون که چی بشه؟ تازه اون روزا فوق العاده بیمارستانا شلوغه رسیدگی پرستارا هم ضعیفتره.ضمن اینکه عاشورام هست،من تاریخ دقیق سزارینم اتفاقا ۴ تیره ولی به دکترم گفتم بنداز ششم که این روزای عاشورا تاسوعا بگذره،مشکلی نداره ها ولی سنگینه،دوس ندارم
من ۱۱تیر تاریخ زایمانمه طبیعی
ولی دوست دارم ۴تیر به دنیا بیاد
تاسوعا و عاشورا دوست دارم بیادش
چون اسم شو حسین انتخاب کردم
هم بیمارستان خلوت تره رسیدگی بهتره
آره عزیزم من بچم ۳۷ هفته و ۲ روز بدنیا میاد سزارین ام
من که ۳۷ هفته ختم بارداری دادن بهم و قرار برم بستری بشم و آمپول ریه هم گفت لازم نیست بچه رسیده
برا من سزارین خودش میفتاد ۴ تیر من خودم گفتم بذاره جمعه ۵ تیر باز حالا گفت تا اون موقع مچ میشیم، چون ۴ تیر عاشوراست ترجیحم اینه بعدش باشه
ریسکه خیلی زوده کن هیچوقت این کارو نمیکنم
الان همش میترسم زودتر از موعد بیاد
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
فکر نکنم قبول کنه من یک هفته جلوترم قبول نکرد دکتر
من تاریخ زایمانم ۵/۵ /۱۴۰۵ 😂
تاریخ ۳ و ۴ تعطیلیه که
من ۱ چهار برام زده ۳۸ هفته کامل
آمپول ریه بگو بزنن
من دخترم ۰۵٫۰۵٫۲۷ به دنیا میاد
پدرشوهرم هر چند وقت یه بار میگه نمیشه با دکترت حرف بزنی ۰۵٫۰۵٫۰۵ به دنیا بیاد 😂
خیلی واسه این تاریخ ذوق داره
منم میخواستم ولی دقیق روز عاشورا میشه ۴/۳ هم تاسوعاس
کاش قبل و بعد این تاریخ بشه
روز عاشورا؟
چرا میخوای زود دنیا بیاد؟
فک کنم قبول کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.