۳ پاسخ

به نام خدا
رژ لب
بعد چسب نواری روش
گفتم بوف شده
گفت درد گفتم اره
بوسش کرد
رفت سراغ بازیش
الان ک یکماه میشه گه گداری میاد سراغش بوسش میکنه سرشو میذاره روش ابراز همدردی میکنه و میره
بجاش اب میخوره

اولا شروع کردم فقط ظهرا شبا قبل خواب میدادم بعدش ظهرا قطع کردم بعد یه هفتم شبا خداروشکر دخترمم همکاری کرد اذیت نشد فقط مشکلم اینه شیر پاستوریزه هرکاری میکنم نمیخوره😐

توی تایپک های من هست بخون کامل

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی