۳ پاسخ

خط مورس اسم پسرتو تتو کن .
یا اون که ایران نوشته به جاش اسم پسرت یا شوهرتو تتو کن

اگه میخای رودست بزنی پروانه شیک تره..همراه با اسم

طرحاش یکم قدیمیه یه تتو کاره خوب پیدا کن ازش نظر بگیر که این روزا چی ترنده
هم اینکه یه چیزی بزن که خیلی معنی خاصی داشته باشه
من خیلی دوس دارم بزنم شوهرم نمیزاره 😰

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤍 مامان آرسام 🤍 ۱۷ ماهگی