ابجی مطبی یا رفتی؟
نگران نباش تشکیل شده
من تو هفته ۷ ضربانش رو برام نوشته. شما که ۵ هستی عزیزم زوده
خیلی زود رفتی اخه میشه
آره منم 6هفتم دیروز شنیدم ضربانشو😍
خط دوم نوشته ضربان قلب دیده شد
اره ببین
تشکیل شده خداراشکر
چرا اینهمه استرس داری
واسه منم ضربان قلب ننوشت فقط نوشت منظمه
ضربان قلب هست چون کوچیک نتونسته چیزی بنویسه فک کنم
۵هفته و ۶ روز گفته..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.