۳ پاسخ

اشکال نداره دوقلوها چون نارس دنیا میان اول اینکه سن تکاملیشون فرق داره مثلا اگر یکماه روز تر دنیا اومده باشه باید بگی ۷ماهه هستن
بعد اینکه بهرحال دوتا بودن دیگه ضعیف تر از تک قلو هست دوقلو های من۱۰ماهه هستن یکیشون تازه ۲۰سانت سینه خیز میره
ماساژ زیاد بهشون بده البته اگر وقت میکنی چون رسیدگی بهشون سخته

میشینن نگران نباش
یه قل من نمیشست همش فکرم درگیر بود
تا اینکه شروع کرد سینه خیز رفتن بعدش ۴دست و پا بعدش خودش نشست .

نگران نباش عزیزم هنوز وقت دارن

سوال های مرتبط