دختر منم چهاردستپا نمیره🥲
نه عزیزم دخترخاهرشوهرم نم همینطوری بود دیر این کارارو کرد جای نگرانی نداره اونم پاهاشو نمیذاشت سینه خیزنرقت یهو 4دست وپارفت بعدم سریع راه افتاد بچه های الان تنبلن بازم بادکترمشورت کن
نگران نباش عزیزم،دیر نشده هنوز
بنظرم باید بشینن ولی چهار دست و پا و وایستادن هنوز نگران نباش وقت دارن
دختر منم همینطوره نگرانشم ولی همه میگن عادیه بعصی از بچها دیرتر راه میفتن
ممیدونم اما دختر منم همینه
چند هفته دنیا اومدن عزیزم??
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.