۳ پاسخ

سلام بیمه سلامت کنین هزینه اش بسته به دهکتونه
برین بیمارستان امام رضا هزینه هاش خیلی پایینه وجوابشم اینترنتی میتونی بگیری

سلام من آزمایشگاه بهراد طوس تو مفتح 3رقتم سیصد خورده ای

سلام عزیزم جهاردانشگاهی تو مفتح هم خوبه اگه بیمه داشته باشی بهتر من بیمه تکمیلی کوثر دارم تمام ازمایشات چکابم ۰ ریال بود🥹

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
پری  کوچولو🎀🩷 پری کوچولو🎀🩷 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری