سلام خانما میشه چند تاغذای گرم بگید؟

۶ پاسخ

فسنجون .قرمه سبزی .کشمش پلو .کته با گوشت گوسفند

عزیزم اکثر غذاها سرد هستن میشه داخلش زعفرون دارچین ..چیزای گرم بریزید طبعش برگرده و بعدش هم چایی و نبات و خرما اینا بخورید اوکیه

اکثر غذا ها سرده مگه یه چیز گرمی قاطیش کنی سردیش کمتر بشه

گوشت گوسفندی..بوقلمون . خروس طبعش گرمه برنجم بخوای بذاری باید بهش زیره بزنی گرم شه طبعش. برنج سرده .

فسنجون و هویچ پلو و قورمه سبزی

منظور از غذای گرم چیه؟! عدس پلو مثلا؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی