فسنجون .قرمه سبزی .کشمش پلو .کته با گوشت گوسفند
عزیزم اکثر غذاها سرد هستن میشه داخلش زعفرون دارچین ..چیزای گرم بریزید طبعش برگرده و بعدش هم چایی و نبات و خرما اینا بخورید اوکیه
اکثر غذا ها سرده مگه یه چیز گرمی قاطیش کنی سردیش کمتر بشه
گوشت گوسفندی..بوقلمون . خروس طبعش گرمه برنجم بخوای بذاری باید بهش زیره بزنی گرم شه طبعش. برنج سرده .
فسنجون و هویچ پلو و قورمه سبزی
منظور از غذای گرم چیه؟! عدس پلو مثلا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.