۴ پاسخ

فکر کنم قرص داره
از داروخونه بگیر ، قرص pms
البته من خودم استفاده نکردم نمیدونم چقدر تاثیر داره
و اینکه خودمم بشدت قبل پریودی گریه میکنم ، خیلی حساس میشم

من جدیدا سر شدم
اصلا هیچی ناراحتم نمیکنه از کنار همه چیز می‌گذرم قبل پریودم هم دیگه پرخاش نمیکنم

منم منم همش میخام دعوا کنم بزنم بشکونم دیگه بشقاب نمونده برام😆همش کوبیرم سینک شکسته

استوخودوس دم کن☹️

سوال های مرتبط