من قطعا میبرم دکتر دارو بده
چون سابقه حساسیت ریه داره
ن میبرم دکتر میترسم سرخود چیزی بدم
من میبرم دکتر میترسم سرخود دارو بدم
والا الان دیگه اگه خودم بدونم چشه دارو میگیرم میدم مگه اینکه دیگه خدایی نکرده شدید باشه و دکتر لازم
اخه مثلا ابریزش سیتریزین میدم سرفه بزنه سریع پلارژین میدم کوریزانم ک برا جفتش خوبه کلا واسه سرماخوردگیه چون خیلی وقتا بچه ها تندتند سرمامیخورن و سبک بخوایم هردفعه ببریم دکتر 1ونیم پیاده میشیم تو این اوضاع
خودم شربت میگیرم از داروخونه مگر اینکه خدایی نکرده شدید باشه و خوب نشه میبرم دکتر
پسرم سرما خورده سرفه میکنه شدیدا بهش اموکسی کلاو دادم از دیشب خواهرشوهرم میگه بچه سرفه کردنی حتما باید امپول بزنن
از زمانی ک بدنیا اومد اگ مریضم شده دکتر بردم تا حالا آمپول نداده بهش..دارو میداد فقط
من تا الان هرسری مریض شده بردم دکتر حتی اگر امپول نده
چون کوچیکن نمیشه خودسر دارو داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.