۷ پاسخ

نه پاشویه ش کن دست وصورتشو بشور بدنش خنک بشه
شیاف اگه تبش ۳۸ رو ردکردبزار واگرتایکساعت بعدش نیومدپایین میبریش دکتر

دختر من قطره رو بالا ميورد تبش هم داشت ميزفت بالاي ٣٨
شياف گذاشتم زود اومد پايين
با تب به هيچ عنواااان شوخي نكن چون يه لحظه هست و خدايي نكرده يه عمر بشيموني
اگر ديدي پاشويه كردي باز رفت بالا زود شياف بزار
چون من پاشويه ميكردم بعد يك ربع باز ميرفت بالا
اين يعني اينكه كار با پاشويه حل نميشه و تب تو بدنشون هي داره بالا و بالاتر ميره

۳۷ و نیم اکیه اگ بالا بره تبه بچه یهو افت دما میکنه همینجوری نزار
پاراکیدم درجا عمل نمیکنه روز اولم فاصله زمانی ۴ ساعته با بعدی

۳۷ ونیم تب خفیفه با پاشویه کنترل کن نگران نباش من تا ۳۸و نیمم با پاشویه کنترل کردم پسرم پاراکیدو بالا میاورد

زیر بغلاشم بکش میاد پایین

پاشویه کن درس میشه
دستو پا و صوزتشو با دستمال خیس بکش

۳۷.۵ تب بالا نیست ک

سوال های مرتبط