اولین غذای‌کمکی واستقبال خوب😅

تصویر
۶ پاسخ

خدا رو شکر نوش جانش

چقدر این قاشق ها خوبن عصای دست منه دوتا دارم

نوش جونش😍🫀

عزیزم اینقدر غلیظو میخوره قشنگ

ای جونم نوش جونش😍🧿😘

نوش جونش🌷

سوال های مرتبط

مامان یزدان‌و یسنا مامان یزدان‌و یسنا ۱ سالگی