۶ پاسخ

من ۲۲ هفته ۳۲ بودم دو هفته استراحت کردم مجدد رفتم سونو شده ۲۸ دیگه سرکلاژ برام خطر داشت فقط پساری گذاشتم… توکل بخدا انشالله ک ب خوشی ب سلامتی بگذرونیم 🥲

من سرکلاژکردم تو11هفته شمامیتونین پساری بزارین خیالتون راحتتره

من الان سرکلاژم فانلم شدم مث شما
منتظرم برا پساری😓
خیلی داغونم اینروزا

عزیزم بنظرم با دکتر دیگه ای هم مشورت کن ببین چی میگه من دکتر اولم گفت فقط استراحت کن رفتم پیش یکی دیگه گفت پساری بزار .دیگه دکترم عوض کردم ..شما ی مشورت بگیر ببینم نظر دکتر دیگه چیه ..همین دکترهای آنلاین هم میتونی یه ویزیت بگیر ببینم چی میگن بهت

من ۲۳ هفته سرکلاژ شدم توهم الان اصرار کن بشی بهتره هرچی بگذره خطرناکه

تا هفتت پایینه میتونی سرکلاژ کنی خیال خودتو راحت کنی
هفته بالا ریسکش بالاست

من با دو هفته استراحت مطلق بازم پایین اومد. سرویکس ولی. دهانه رحمم بسته بود دکترم ریسک نکرد سرکلاژ کردم

سوال های مرتبط