۳ پاسخ

اگه شیر خشک میخوره که دیگه سینه رو ول می‌کنه .بچه من همینطور بود بعد یه مدت دیگه نخورد

من با قطره چکون شیرخشک میدم شیر خودمم میدم

نده بهش وگرنه دیگ سینه نمی گیره

سوال های مرتبط