شما تو عدسی هاتون جو پرک ، یا بلغپرم‌میریزید؟

۱۳ پاسخ

ببین عدسی رو با ماش بپز
یعنی مثلا نصف پیاله ماش نصف پیاله عدس بریز
هویج وسیب زمینی چار پنج تام الو انقد بچه ها دوس دارن ک نگو
خیلی با این روش خوب میشه

مت ریختم جوپرک ولی خ لعاب خاصی نداد😆

آره بلغور میریزم

بله بلغوز گندم میریزم

من جو دوسر پرک میریزم

فقط پیاز .رب .ادویه برای لعاب سیب زمینی

بله پیاز سیب زمینی رب بلغور جو برنج نیم

ن همون عدس
ی بار براش بلغور جو ریختم ولی لعاب خوبی داد خیلی ام دوست داشت

نه فقط سیب زمینی نگینی میریزم

من بلغور جو ریختم خوش مزه میشه

بلغور ریحتم خوشمزه میشه

تاحالا نریختم ولی بنظرم جوپرک لعاب بده بلغورم بنظرم خوشمزه میشه

سلام گلم ن نمیریزیم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی