خانمها کاشت ناخن واسه بارداری مشکلی نداره؟

۱۰ پاسخ

مشکل داره

اشعه یووی ضرر داره. حالا ۹ماه بخاطر بچت صبر کن چیزی نمیشه که

احتیاط هم خوبه بچه چیزیش بشه تااخرعمرپشیمونی به بارمیاره صبرکن بعدزایمان چی میشه

۳ ماه ب بعد میتونی

من تو ماه هفت زدم

خیلیا درست میکنن بعید بدونم چیزی بشه

منم امروز کلی فکر کردم که برم ترمیم یا نرم آخرشم رفتم😶یسری دکترا میگن خطرناکه ولی من رو دست خیلی از مامانای باردار دیدم دیگه دلو زدم به دریا رفتم.
از طرفی شنیده بودم اشعه ای که داره خطرناکه اما من با گپ جی بی تی حرف زدم گفتش که اشعه ی یووی اصلا به شکم و رحم نمی‌رسه و بیس دقیقه جلوی آفتاب موندن برابر با یکسال اشعه ی ناخن کاشتنه

نه من انجام دادم

من انجام دادم
فقط فک کنم اون دستگاه که دستتو می‌زاری اشعه داره

نه فقط هفته های آخر یا برای زایمان ناخن دو تا انگشت اشاره نباید کاشت باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷🎀🖇️ مامان 🩷🎀🖇️ ۶ ماهگی
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی