عصای دست مامانمه خیلی خوبه
من دارم ..خیلی خوبه ..من همه چیز باهاش درست کردم ...کیک وپیتزاش خیلی بهتر از فر اینا میشه
مامانم داره
نون محلی ، پیتزا و ... این چیزا درست میکنه
خیلی خوبه
مادرشوهرم داره توش فطیرو کیک میپزع
من مامانم ۸ساله داره
عزیزم این تنور گازیه ،مامانم داره شمال،جدیدا برده تو آشپزخونه ولی نیاز به تهویه داره ک بوی گاز ببره ،تایم درست شدن چیز میزاشم زودتر از فر و توستر،قیمت جدیدشم همسایمون رفته بود بگیره هشت تومن
مامان من داشت توش مرغ درست میکرد کلمپه درست میکرد روحت شاد مامان
مامانم داره خیلی خوبه گذاشته تو بالکن همه چی درست میکنه داخلش جوجه.کیک.پیتزا.نون
دوستم کیک درست میکنه
اینا عالین توش میشه همه چی درس کرد ،کیک و پیتزا،مرغ و کلا همه چی
من دارم عزیزم عالیه
توش نون کیک مرغ میپزم
همه چی میشه پخت
مامان من داره خوبه راضیه توش مرغ شکم پرو ماهی و همه چی میپزه
من دارم عالیه
نه اینا عالیه اتفاقا
مامان دوستم توش کماج
ماهی شکم پر
کیک همه چی درست میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.