حساسیته
بچه منم بود از شیرخشک بود
پسر من ی مدت پیش دو روز اسهال داشت،شب دوم نصف بیداز شدم مای بی بیش عوض کنم دیدم اسهال خونیه،تا صب صبر کردم صب دیدم بازم ادامه دار بردم بیمازستان سریع ازمایش مدفوع گرفتن گفتن رودش عفونی شذه با چندتا پودر همون روز خوب شد !پس نگران نباش فقط ببرش دکتر ،و ی ازمایش مدفوع بگیر ازش تا خیالت راحت بشه
حساسیت پروتئین گاوی داره
حساسیت به پروتئین گاوی
احتمالا تو رده اش میکروب هست ببر دکتر
چیزی که بهش دادی شاید حساسیت نشون داده
حساسیته
چیزی دادی بهش
اسهاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.