۳ پاسخ

با سرنگ یواش یواش بدا بهش
نیاز قطع نکنی

غذا بهش بدم. بچه خواهرشوهرم هم تا ۱۸ ماهگی شیرخشک خورد دیگه نخورد بهش شیر پاستوریزه میداد

شیرگاوم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی