خانما دکتر راحله روح الله نژاد دکتر خوبیه یانه؟؟؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم
ایشون دکتر من بود
خیلی با اخلاقو با حوصله بود معطلم نمیشدم پیشش
پارسال برا زایمان من سز اختیاری ۱۸ بود اجباری ۱۵
بخیه هامم خییییلی خوب زد دسش برام خیلی سبک بود با اینکه بچم ۱۰ بیمارستان بستری بود و بالا سرش بودم دائم و هواام گرم بود عفونتم نکرد حتی جاشم اصلا مشخص نیس

من مراقبت های بارداری رو پیششون بود خوب بود معطلی نداره
ماما اول میبینه بعدش خودشم میاد چک میکنه ولی بعدش چون هزینه های زایمان طبیعی رو زیاد گفت نرفتم پیشش دیگه

من پیج اینستاشو داشتم دکتر خیلی خوبیه با فهمیه یه آشنا هامون زیر نظرش باردار شد ولی گفت هزینه هاش خیلی بالاست دکترش عوض کرد
بازم هر دکتری تا خودت نری پیشش باهاش حرف نزنی متوجه نمیشی باید مهر دکتر به دلت بشینه

سوال های مرتبط

مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری