بابا مگه مسابقه وزن گیریه آخه
خداروشکر تنش سالم و سلامته
همین بسه به خدا
انقد فک نکنین بچه ی چاق سالمه
بچه ی تپل پسفردا خطر دیابت و اضافه وزن و هزارتا مشکل با خودش داره
دختر من به دنیا اومد ۲۸۵۰
دیروز که رفتیم برای واکسن ۴ ماهگی شده بوده ۵۷۵۰
نگران نباش خیلیم خوبه
شیرخشک تنها فککک نکنم وزن زیادی بده .دقت کنی میبینی اونایی که همزمان با شیر مادر ،شیرخشکم میدن وزن گیری بچه هاشون خوبه
پسر من ۲۷۵۰ بود بدو تولد فکر کنم الان ۶ رو گذشته
شیرخشکشوعوضکن نان یک ببین بهش میسازه
اگر رفلاکس نداره شیر خشک آپتامیل پرونترا بده وزن دهی خوبی داره
من اپتامیل میدادم خوب نبود نان میدم عالیه
چ شیری میخوره
شیرخشکش چیه
شیر خشکشو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.