من از اول بارداری لب نزدم انقدردلم میخواد ولی نمیخورم
من اصلا نخوردم و ریسک نمیکنم بخورم😬
چون جزو چیزایی ک خود دکترا از همون اول میگن نخورید
دیگ انشالله بعد زایمان بساط رو بپا میکنیم😂
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
منم اصلا نخوردم
ویتامین آ زیادی داره و تراتوژنه میتونه باعث نقص ژنتیکی بشه
من دکترم گفت اصلا نخور ،توی ۳ماهگی بود دل و قلوه از هرکدوم یه سیخ خوردم دیگه ازاون موقع نخوردم 🫠 خیلی هم میخوام🫠💔
من از اول تا الان خوردم ولی خب پرخوری نمیکنم اندازه ای ک بتونه راضیم کنه 😂
از اولش تا الان خوردم اما هربار یه کم
مثلا سیب زمینی و گوجه و جیگر سرخ میکنم پس خیلی زیاده روی نمیشه
اما اینکه یه دل سیر بخوری نه
نخور
در کنار چیرای دیگه دو هفته یبار بخور
از اول بارداری تا به الان نخوردم بنظرم نخوری بهتر خوردنش ضرر داره سودی نداره برات
من دو دونه تا حالا خوردم میگفتن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.