۲۱ پاسخ

دکتر برا من آپتامیل داد مخصوص کودکان نارس خیلی خوب بود خداروشکر

ماشالله چه نازه خداحفظش کنه ❤️😍😘

ای خدا اندازه فندقه جونممم

وای خدا چه قشنگههه😍😍 تو دستگاهم رفت؟

خداااااا چ ملوسه

عزیزمممم قطره خاصی که نمیتونی بدی همون ویتامین AD هست
با مشورت دکتر کنار شیر خودت شیرخشکم بده منظم و هر دوساعت بده تا زودی وزن بگیره اینطور بچه ها بیشتر وزن میگیرن سر ۴،۵ ماه میرسن به هم سناشون عزیزم نگران نباش

آوی مامان چقده نازم من😍... قطره بنظرم نده چون روده هاش هنوز تحمل چیزای سنگین ندارن. شیر بهش بده مرتب و قنداق کن ک زود وزن بگیره هر چقد بیشتر بخابه بیشتر وزن میگیره

الهی😍😍 ای جونم😘😘
عزیزم شیرخشک مخصوص نوزاد نارس هست حتما بگیر بهش بده

ای خداا قوربونت برم من چرا گریم گرف دیدمش ماشالاا خدا حفظش کنه🥹🥹🥹🥹😍😍😍😍

الهییییی🥹🥹

شیر خشک بده عزیزم

ای خدا عروسکه که😍😍😍

خووووووودا چقدر گوگولی و ناز خوابیده
اصلا بهش نمیاد وزنش کم باشه

عزیزممم چ نازههه کوچولوعه قشنگ

الاهی😍
بچه منم ۲۴۰۰دنیا امد اصلا نمیتونم بغل بگیرمش
تو چطوری میتونی واقعا

آیییی خداااااا چه بامزس🥺😍
چه نازه🥺

وووییی خداااااا بخورمشش😍😍😍😍

هفته چند دنیا اومده؟

ای خداااا عزیزم 😍 😍 شیر خودتو میدی؟ اگه شیر خودتو میدی کنارش شیر خشک کمکی بده زود وزن میگیره.

تا میتونی شیر بده شیر خشک مخصوص بچه های نارس

ای ننه کوچولو
نگران نباش وزن میگیره
چرا زود بدنیا اومده یا وزن نگرفته ؟

خوداااااااا گوگولی
چند هفتگی به دنیا اومده؟؟

سوال های مرتبط