۵ پاسخ

وای نه عمومی چیه حتما متخصص 28 روزشه بچه به عمومی اصلا برای نوزاد اعتماد نکن

از الان بچه رو ب این داروها عادت نده .اسپری بینی بگیر بزن براش و بُخور سرد تو خونه براش بزن .
خر خر ممکنه از رفلاکس هم باشه

اره ب من داده بودن ۲۱ روزش بود هر ۸ ساعت ۱۵ قطزه

ن اصلا نده عزیزم سیستم ایمنی بدن بچه ضعیف میشه. منم دکتر متخصص داد زن عموم پزشکن گفتن به هیچ وجه ندم بچه، هموم قطره سدیم کلراید استفاده کنین و بعد پوار بینی حتی چیزی هم بیرون نیاد شما انجام بدید

من دخترم چهل روزه بردم دکتر گفت دارونمیشه داد هنوز کوچیک فقط یک قطره بینی داد و یک استامینوفن پاراکید گفت اگر بی قراری کرد بهش بده وگرنه اصلا همونم نده

سوال های مرتبط