وای نه عمومی چیه حتما متخصص 28 روزشه بچه به عمومی اصلا برای نوزاد اعتماد نکن
از الان بچه رو ب این داروها عادت نده .اسپری بینی بگیر بزن براش و بُخور سرد تو خونه براش بزن .
خر خر ممکنه از رفلاکس هم باشه
اره ب من داده بودن ۲۱ روزش بود هر ۸ ساعت ۱۵ قطزه
ن اصلا نده عزیزم سیستم ایمنی بدن بچه ضعیف میشه. منم دکتر متخصص داد زن عموم پزشکن گفتن به هیچ وجه ندم بچه، هموم قطره سدیم کلراید استفاده کنین و بعد پوار بینی حتی چیزی هم بیرون نیاد شما انجام بدید
من دخترم چهل روزه بردم دکتر گفت دارونمیشه داد هنوز کوچیک فقط یک قطره بینی داد و یک استامینوفن پاراکید گفت اگر بی قراری کرد بهش بده وگرنه اصلا همونم نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.