مامان نیوفولدر
شما دکترتون شیوا طالبی هست؟
من برا فردا نوبت گرفتم
به نظرت منو تو این هفته قبول میکنه برا سزارین اختیاری؟
شما سزارین هستید؟
وای به سلامتی
زایمان راحتی داشته باشی
عزیزم ساکشو حضوری خریدی یا سایت اگ سایت ادرسش بده
ای جان عزیزم به سلامتی و دلخوش 😍
منم یواش یواش دارم کارامو میکنم
هم ساک خودمو آماده کنم هم پسرم که باید پیش مامان جونش بمونه 😫😍😍
به سلامتی انشالله🙏🏻🙏🏻 یعنی میشه منم اونروز ببینم😍
واسه سزارین هستین این همه لباس برمیبرمیدارید یا فرق نمیکنه واسه طبیعی هم همینه؟
ای ننه به سلامتی به دنبا بیاد 😍
به سلامتی انشالله
منم عاشق اینم برسم به ماهای بالاتر او ساک بچه ام رو ببندم 😍
به سلامتی ❤️
به سلامتی 😉
بسلامتی عزیزم ، سزارین یا طبیعی؟
الهی به سلامتی و دلخوش به دنیا بیاد 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.