۱ پاسخ

این فکر میکنم یک محصول هستن فقط برند متفاوت
اگه قرار قطره دایمتیکون بدی همون برند دایمتک یا دایمتیکون بگیر از همه بهتره
و طعم دهنده هم نداشته باشن
اگه بدون طعم دهنده پیدا نکردی فقط با طعم دهنده نعناع بگیر
از این مدلا که طعم دهنده رازیانه و شوید نگیر برای گوارش بچه خوب نیست تازه بعضی بچه ها به رازیانه یا شوید حساسیت دارن

سوال های مرتبط

مامان پریا و محمدامین مامان پریا و محمدامین ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی