۱۰ پاسخ

من هر چی از لباس نوزادی بچه اول ام بودن رو توی ماشین لباسشویی انداختم بعد توی آفتاب پهن کردم خوبه کردم یا باید اتو هم میزدم ؟

یه تشت بزرگ بردار لباسارو بریز تو آب یکم مایع بزن و آب بکش بذار خشک بشه و بعد اتو کن راحت

با ماشین
با دست چروک میشه مجبوری ابش بچلونی

با دست توی تشت کوچیک

با دست لباسا نو یهو یکیش رنگ بده چی

میندازم لباسشویی
قبلش با قرص جرم گیری ضدعفونیش میکنم بعد لباسارو میندازم بشوره

من با دست شستم

با دست بشور رنگ به روشون نمیمونه با ماشین بشوری

من انداختم ماشین ولی قبلش ماشین رو جرم گیری کردم

با دست بهتره

سوال های مرتبط