منم بستری شدم با درد زایمان زودرس
دعا کنین نی نی نیاد الان😓

تصویر
۱۱ پاسخ

ایشالا هرچی خیره برات اتفاق بیوفته عزیزم بچتو صحیح و‌سالم بغل بگیری

توکل بخدا نگران نباش🤗

انشالله که خیره

نگران نباش هفتت بالاست ان شاالله به وقتش بیاد

انشاالله بحق شش ماهه امام حسین نی نی قشنگتو صحیح و سالم بغل کنی 🥰🤲🏻

نگران نباش خوشگلم ایشالله هرچی خیره پیش میاد
مطمئن باش نی نی رو صحیح و سالم بغل میکنی

انشاالله ک هر چ صلاحته گلم ولی الان بچت کامله استرس نداشته باش من درد گرفتم ۳۷هفته سز شدم.

نگران نباش حتی اگر الانم بیاد صحیح و سلامت بغلته

انشالله که همه چیز برات به خیر بگذره و نی‌نی قشنگت رو توی بهترین حالت بغل کنی

عزیزم میشه علائمتو بگی ؟

ان شاءالله هرچی خیرت هست همون بشه ابجی جونم

سوال های مرتبط