دخترا چرا طول سرویکسمو نزده ؟؟؟شما سر در میارین ؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من رفتم پارسیان فردیس انجام دادم
زده بود ۴۰
ولی فعلا اونقدر مهم نیست

طول سرویکس ماله ان تی هست هنوز زود

انتی میزنه

طول سرویکس مال ۳ ماه به بعدههههه

چون بچه اندازه ایی نداره

الان ک مهم نیس طول سرویکس

قلبشو می‌زارن بشنویم یا نه ؟

عزیزم هزینه این سنو چقده

تو سونو قلب نمیزنن چون دکترت نخواسته احتمالا واسه انتی میگن بهت

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒🍒 هفته سیزدهم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری