کسی هست تو طول بارداریش اصلا سرم نزده باشه؟

۱۱ پاسخ

من چند باری زدم
یکی ویتامین بود
یکی برای عفونتم
بقیه رو یادم نمیاد

سرم برای چی؟

من برا حالت تهوع معده دردم تا الان ۴ بار زدم خیلی اذیتم در حد گریه میکنم الان آخری زدم

اگه بهت ندادن حتما نياز نداشتي اصلا سرم چيز خاصي نيست عزيزمممم

سرم اصلا الزاميت نداره
منظورت اينه فشارش پايين باشع؟؟؟يا مريض بشه بزنه ؟؟؟ اگه تشخيص دكتره ميتوني بزني
ولي عموميت نداره عزيزمممم

من اوایل بارداریم به خاطر درد معده دو بار زدم

شنیدم سرم ضرر داره تا جای ممکن نزنیم بهتره .

من دیروز زدم

من که زدم🥲

آره عزیزم خیلیا هستن بدن با بدن فرق داره اصلا خودتو مقایسه نکن

برای چی سرم؟

سوال های مرتبط