۶ پاسخ

پایینه عزیزم . بعد که بچه بزرگ تر بشه . هنوز پایین تر میاد . بنظرم به موقعش حتما برو سرکلاژ .

من ان تی رفتم ۳۷ بود هفته بعدش شد ۳۱ که رفتم سرکلاژ کردم و استراحت کردم الان شده ۳۶

عزیزان من ۳۲,هستش دکترم گفت مشکلی نداری خوبه

سلام عزیزم،من چهارماهگی ۳۵بودم،فکر نکنم مشکلی داشته باشه،بعد هم اگه استراحتت زیاد باشه طول سرویکس خوب میشه،من سر دخترم دوماهگی ۳۰بود دکتر بهم استراحت داد بعد یک ماه شد چهل

ان شالله بخیربگذره الکی به خودت استرس نده... خدا کمکت کنه بحق علی به خوبی و خوشی نی نی رو بغل کنی 😍

۳۴ که اوکیه
زیر ۳۰ بده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری