راسته میگن چای نبات برای زن باردار بده

۵ پاسخ

نبات نباید زرد باشه چون که زعفرانیه وای نبات سفید ایرادی نداره

نه.تازخ من نبات زعفرونیم خوردم.ولی شما زعفرونی نخور و احتیاط کن

من برای نفخ همیشه میخورم چه ضرری داره

عزیزم چای نبات میگن شکم رو سفت میکنه به خاطر همین میگن کمتر استفاده بشه بهتره

من هر روز میخورم😐چرا ضرر داره؟

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مهدیه مهدیه قصد بارداری