نبات نباید زرد باشه چون که زعفرانیه وای نبات سفید ایرادی نداره
نه.تازخ من نبات زعفرونیم خوردم.ولی شما زعفرونی نخور و احتیاط کن
من برای نفخ همیشه میخورم چه ضرری داره
عزیزم چای نبات میگن شکم رو سفت میکنه به خاطر همین میگن کمتر استفاده بشه بهتره
من هر روز میخورم😐چرا ضرر داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.