راسته میگن سنو داخلی توی باردار ضرر داره؟؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

اگه لکه بینی داری خطرناک در غیر اینصورت ن

اصلا داخلی انجام نده اصلا

من تا الان دو بار انجام دادم، تشخیص قلب و طول سرویکس تو ان تی، کلا یه چیزیه که یاد گرفتن جدیدا و ول هم نمیکنن، منم خیلی بدم میاد ولی همه یکی یه دستگاه گذاشتن تو مطب و مداوم انجام میدن🤢🤢🤢

خطری نداره
منم دوبار انجام دادم
هیچی هم نشد

من دوبار انجام دادم

تا هفته یازده ک واژینال سونو میکنن متخصص زنان

نمیدونم ولی دکتر منم واس تشکیل قلبش واژینال نوشته هفته ۸ام

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری