عزیزم تو چه شرایطی بالا میاره؟شیر خودت یا شیر خشک رو بالا میاره؟یا هردو رو؟اگه فقط شیر خودتو بالا مباره بخاطره نفخه اگه هردو رو بالا میاره ب احتمال زیاد رفلاکسه که اونم با سونوگرافی مشخصه حنما ببرش دکتر متخصص گوارش اطفال
رفلاکس
رفلاکس داره
من دیشب برا اولین بار شیر زیاد خورد آورد بالا ببین زیاد بش شیر نمیدی
رفلاکس داره ببر دکتر
من دیشب برا اولین بار شیر زیاد خورد آورد بالا ببین زیاد بش شیر نمیدی
شاید رفلاکس داره ببرش دکتر حتما قطره میده
فقط ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.