۸ پاسخ

عزیزم تو چه شرایطی بالا میاره؟شیر خودت یا شیر خشک رو بالا میاره؟یا هردو رو؟اگه فقط شیر خودتو بالا مباره بخاطره نفخه اگه هردو رو بالا میاره ب احتمال زیاد رفلاکسه که اونم با سونوگرافی مشخصه حنما ببرش دکتر متخصص گوارش اطفال

رفلاکس

رفلاکس داره

من دیشب برا اولین بار شیر زیاد خورد آورد بالا ببین زیاد بش شیر نمیدی

رفلاکس داره ببر دکتر

من دیشب برا اولین بار شیر زیاد خورد آورد بالا ببین زیاد بش شیر نمیدی

شاید رفلاکس داره ببرش دکتر حتما قطره میده

فقط ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری