سلام مامانا من امروز رفتم حموم عیبی نداره

۸ پاسخ

من هرروزمیرم چ اشکالی داره

من دو روز بعد عمل رفتم

من تا رسیدم خونه رفتم البته طبیعی بودم

باید زودتر می‌رفتی من فردای اومدن خونه رفتم

چرا عیب داشته باشه

اصلا باید هرروز بری

حموم آدم سرحال میاره

نه اصلا من دکترم گفت برو هرروز هم با سرم شستشو بخیه هام میشستم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۲ ماهگی