سلام مامانا میگم خورشت قیمه عیبی نداره بخورم

۳ پاسخ

نه ولی لپشو جدا بجوشون

بخور ولی کم چون حبوبات هرچقدرم بجوشونی بازم نفخ داره داخل خورشتت دارچین بریز

بعداز اینکه غذاتو خوردی چایی دارچین یادت نره یوخ بچع اذیت نشه

لپشو خیس کن اول بمونه بعدم جدا بپز

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان آنیـــا مامان آنیـــا ۱۵ ماهگی