من ی بگ پشت کش دارم اینقدر راحته
۴-۵ماهگی،شلوارات تنگ شد واست بعد بخر
من الان خریدم 🤱🏻
هنوز خیلی زوده برا من و شما 🥹😂
من هنوز نگرفتم فکنم اخرای خرداد باید بگیرم هنوز شکم ندارم
من از سه هفته پیش گرفتم
من از ۱۷هفته خریدم
برا من از همون اول زیپ شلوارم بسته نشد هنوز نخریدم والا میگم میترسم از شکمم بیوفته😂
من از اول کمرکش خریدم یدونه بگ یدونه دمپا خیلی راحته
از همون موقع که دیگه زیپ شلوارت بسته نشد😂👍🏻
از وقتی شلوارهایه قبلی دیگه اندازه نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.