یه سوال چهارو نیم هفته ام،سونو قلب کی باید بدم؟

۶ پاسخ

دکتر ب من گف ۶ هفته

عزیزم ۸ هفته برو

چهار هفته دیگه برو

از ۶ هفته به بعد تشکیل میشه ولی بهتره دیرتر بری تو ۷ یا ۸ هفته که صد درصدی تشکیل شده

۸برو.

۷یا۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان یارا جونم👶🏻 مامان یارا جونم👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری