خانوما طالبی میشه خورد ؟! 🤔

۷ پاسخ

بعله میشه من ویارم طالبیه خیلی خوردم

برعکس من خیلی برای بچه هام میخوردم خیلی خوبه

الله و اکبر

من آبمیوه اشو خوردم.آره میشه

منم خیلی دوس دارم میگن نمیشه باعث سقط میشه میترسم اینقد دلم میخواد

چرا نمیشه خورد اونوقت؟😐🤦🏻‍♀️

وامعلومه که میشه چی بهتر از میوه توبارداری

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری