خانوما باقالی میشه خورد تو بارداری؟

۹ پاسخ

خوب نیست

نخوری بهتره چون ریسک داره مخصوصا اگر کسی از اطرافیان نزدیک یا خودت وهمسرت فابیسم داشته باشه

نه اصلااا

نه نخور چون نمیدونی جنین حساسیت داره به باقالی یا نه

همه چیز در حد متعادل بخور

چرانشه

خیلی نخور

اگه خودت یا همسرت حساسیت نداشته باشه دو سه تا دونه اشکالی نداره

ن گلم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری