سلام خانوما باقالی تو حاملگی بده بخوریم ؟

۳ پاسخ

زیاد نخور فشار میاره پایین وسرده

نه مفید .من یه بار خریدم آماده بیرونی خوردم زیاد نه

منم شنیدم🤦🏻‍♀️ولی من خوردم تازشو ن خشک

سوال های مرتبط

مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری