ی لیوان شربت گرمک/طالبی میشه خورد مضر نیست براش؟

۳ پاسخ

طالبی طبع خنکی داره بخور

نه اتفاقا طالبی خیلی خوبه

ن بخور کم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته شانزدهم بارداری
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته بیست‌وششم بارداری