کسی دلستر انگور برای افزایش شیر خورده؟؟؟

۲ پاسخ

دلستر برای عصاره مالت که داره برای افزایش شیرش میگن خوبه. خب همون مالت رو بگیر بخور جای دلستر که کلی گاز داره و قند . مالت همون جوانه جو هست عزیزم

پودر جو دو سر بخور
قرص دومپریدون هم عالیه هر ۸ ساعت بخور اگر خیلی زیاد شد روزی یکی بخور که شیر تو سینت نمونه

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی