۱۵ پاسخ

وای پسر منم همیشه
قد ۸۵ وزن ۱۰ اعصابم بهم ریخته

میای بغلم 🥺🥺

به پسرتون شربت زینگ سولفات بدین
غذاخوب بخوره

والا دختره من از شما بدتر بود رفلاکس و الرژی هم داشت روزگارم سیاه بود چقد گفتن سویق بده ازین چیزا ولی اصلا بدرد نمیخوره
دختره من فقط با عصاره قلم و عصاره گوشت بره بهتر شد شمام امتحان کن نکه زیاد بدی چون سنگینه اذیت میشه

حبوبات بده

دخترمنم همینطور آزمایش داد گفت کمخونه تا شش ماه باید دارو مصرف کنه

کم خونی نداره؟؟؟

نگران نباش ببر دکتر رشد و تغذیه.یا غدد

دختر منم همینه
قد ۸۶ وزن ۱۱۳۰۰

2ونیم سالگی قد پسرم 97 وزنش 15 ولی همه بچه ها مثل هم نیستند

قد وزن دختر منم نسبت به سنش کمه

پسر منم همینه🥲

دختر منم دقیقا قد و‌وزنش همینه

منم بچم همینه دکتر گوارش بردم احتمال سلیاک داده فردا جواب آزمایشش میاد دل تو دلم نیست دعا کنین اون نباشه....🥺🥺🥺😭😭😭

متخصص غدداطفال ببر

سوال های مرتبط