۳ پاسخ

مهم اینه که رو نمودار باشه

دختر منم ۱۲.۳۵۰
وزن نمیگیره اصلا دکترم بردم هیچی به هیچی 😔

دختر من ۱۱ و ۷۰۰ خیلی غصمه اون فقط با شربت اشتها انقد شده

سوال های مرتبط