۳ پاسخ

من سر بچه اولم اصلا نبستم و کاملا شکمم موند خیلی هم بیشتر شد ولی میخام سر دومی ببندم ایشالا ک‌جمع بشه طبیعی هم میخام زایمان کنم بنظرتون تاثیر دارع الان ببندم

دکترم گفت روز ۶ ۷ ساعت بسه
البته من طبیعی بودم

بعد اینکه بخیه بکشی روزی ۶ساغت

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی