از من سه و نیم بود، هر روز دارم قرص میخورم
منم تیروئید دارم یه بار که 10 هفته بودم دادم اینسری هم برام نوشته که فردا میخوام برم .اگه حس بدی نسبت بهش داری میتونی بری دکترت برات بنویسه
برا من الان نوشته
بعد ۲۴ هفته دوباره قند و تیرویید و ویتامین دی مینویسه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.