۵ پاسخ

نه خوبه

سلام خانما از صبح حس میکنم بچه زیر دلم تکون میخوره اشکال نداره اومده پایین

برا منم ۳۲بود خیلی میترسم دکترم ک گفت طبیعیه

خوبه

نه هرسری میری سونوگرافی بگو سرویکسم چک کنن

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد